Alecto DBX-33

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Alecto DBX-33 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,8

vcrrr 19-05-2011
Geschreven voor: Alecto DBX-33

Dit is een van de meest goedkope en meest simpele babyfoons die er bestaan, echter, hij voldoet helemaal aan de verwachting.

De geluidskwaliteit is prima, dan heb ik het over de kwaliteit van de speaker/microfoon en niet over de storingsgevoeligheid, wat natuurlijk niet al te tof is aangezien dit een analoge babyfoon betreft.

Het bereik is ook prima.

Kanttekening die ik heb is de gevoeligheid. Het toestel is namelijk erg gevoelig. Verder wordt bij het ontvangen van geluid op de ouderunit ALTIJD aan het begin zo'n portofoonachtige 'tik' doorgegeven, die altijd even hard klinkt ongeacht de volumeregeling. Da's wel jammer. In die zin vind ik dit toestel niet geschikt om 's nachts naast je bed te zitten, want dan schrik je wellicht wakker om niets.

Voor overdag is dit toestel echter prima, helemaal voor dit geld!

ms_denhaag 06-01-2010
Geschreven voor: Alecto DBX-33

Simpel apparaat, maar werkt prima.

Werkt op de FM-band en er kunnen 2 kanalen worden geselecteerd.
Binnenshuis (groot huis) is het bereik prima, daarbuiten weet ik niet.
Geluidskwalitiet, volume en gevoeligheid zijn goed.

Voordeel van dit apparaat is dat het alleen gaat zenden als je baby geluid maakt.
Dectbabyfoons staan continu te zenden (vandaar dat die batterijen zo snel leeg lopen). Ik vertrouw dect apparaten niet wat betreft mogelijke negatieve effecten op de gezondheid. Hersenen van babies en kleine kinderen zijn erg kwetsbaar.

Voor twee tientjes een prima apparaat.

Mario747 10-04-2009
Geschreven voor: Alecto DBX-33

Gratis bij een kinderkamer gekregen. Nou, ze weten wel wat ze gratis geven! Verschrikkelijk veel ruis en storingen, geluiden van een ander kind in de buurt... Heb 'm teruggebracht en tegen bijbetaling de DBX-85 genomen. Wat een verademing! STUKKEN beter!!!
Maar de DBX-33 moet je absoluut NIET nemen. Investeer dan ietsje meer in een beter apparaat!

tammesh 16-02-2009
Geschreven voor: Alecto DBX-33

Gratis bij een kinderkamer. Reglrechte rommel. Vooral veel, heel veel, storing.

RvB2 16-02-2008
Geschreven voor: Alecto DBX-33

Wij hebben 'm gekregen bij de aankoop van een babykamer. Ik weet waarom hij gratis was. Er is keuze uit twee kanalen storing. Waarschijnlijk werkt ie alleen als je op de noordpool zit en geen andere apparaten in de buurt.

nonkelfrituur 28-02-2012

hebben die bagger ook gehad kraken als een gek maar werken ho maar toen heb ik hem aan de plaatslijke outlet (kringloop) gegeven heb nu zelf iets inelkaar gefixt met 2 goede portofoons ,kortom koop deze bagger niet.

Tine 19-12-2007
Geschreven voor: Alecto DBX-33

We wilden gewoon een simpel babyfoontje, geen extra opties, geen lange afstanden te overbruggen, gewoon een babyfoon om bij de buren te zetten als wij 's avonds eens weg willen.
Nou ja, zelfs dat doet ie niet. Ik weet niet wat we ontvangen, maar het is gewoon een pokkeherrie de hele avond door en ze hebben door de muur heen gehoord dat we thuiskwamen, door de babyfoon hadden ze ons niet gehoord.
Dus vanavond gaat ie weer terug naar de winkel!

Chanti 12-09-2007
Geschreven voor: Alecto DBX-33

Een vreselijke babyfoon. Er zit een constante ruis en storing op. Je kan net zo goed zonder doen, want je hoort je kindje niet door de babyfoon.

mariet1975 27-08-2007
Geschreven voor: Alecto DBX-33

Na bijna een maand heb ik deze babyfoon terug gebracht. Wat een waardeloos ding. Alleen maar ruizen en gaf verder niks door. Beide kanalen geprobeerd maar niets hielp. Het geruis was over als ik de antenne vast hield.
Had een andere babyfoon, maar is na 6 jaar stuk gegaan. Ga nu weer opzoek naar zo'n zelfde!

danny palm 11-03-2007
Geschreven voor: Alecto DBX-33

wat een rot ding er zit steeds een ruis in en je heb slechte ontvangst ik ben blij dat ik hem gratis heb gehad bij de babykamer want het is zonde van je geld heb ook gelijk een andere gehaald

JerryvanD 29-10-2006

Zeer slechte geluidskwaliteit, 1 van de 2 kanalen stoort continu de andere
geeft vaak onnodig signaal door. Adapters worden erg warm en batterijen moeten
apart opgeladen worden.

Urielle 12-08-2006
Geschreven voor: Alecto DBX-33

We zijn al twee dagen bezig met het prullen om de storing eraf te krijgen,
verschrikkelijk zeg!
Ik ben blij dat ik hem testte voor de baby er is, want met dat ding naast je
doe je zeker geen oog dicht...

Miss siene 08-08-2006

Vreselijke babyfoon!!
Slecht ontvangst, altijd een ruis hoorbaar.
Na aankoop meteen geruild ik dacht dat het aan de ontvanger lag, maar bij de
tweede was het net zo erg. Sindsdien ook niet meer gebruikt.

Espada 13-08-2005
Geschreven voor: Alecto DBX-33

Veel ruis, constante storing.
Hij gaat zometeen nog retour voor een betere.

bright 23-04-2005

Zeer ontevreden.
Ik kocht hem en heb deze dadelijk terug gaan ruilen.
Hij ruist ongelooflijk.